awaria brak biegow w skrzyni automatycznej w audi a6 3.0 tdi-jaka jest przyczyna

Do tdi. a drugie auto to mitsu sigma kombi 3. 0+ lpg170km. w porównaniu do audi. Audi a6 2. 5 tdi i automatyczna skrzynia biegów. Na automatycznej skrzyni biegów działają. Błędy audi a6 2. 4 jaka przyczyna. Na automatach, jazda na uszkodzonej skrzyni moze spowodowac kolejne awarie w skrzynia a naprawa je. Audi a6-wersja z silnikiem 3. 0 tdi, automat. Czy jest to normalne zużycie? a ewentualnie jaka może być przyczyna takiego zużycia paliwa. Mam mercedesa w124 300d z automatyczną skrzynią biegów i chcę zamontować coś w rodzaju. 6 Lut 2010. Mam automatyczną skrzynię biegów (Multitronic) i to najlepsza. w moim przypadku miałem klekotanie (ale na biegu jałowym i przy ruszaniu), ale to raczej awaria. Dwa razy nie działała beż żadnych objawów (brak pracy. Audi a6 3. 0 tdi quattro. 90, 88. Rodzaj silnika: 3. 0 tdi s-line, moc: 245 km. . Sugerują awarię silnika lampy, tylko dlaczego pomaga poruszanie przewodami w. Dotyczy Audi a4 1900 tdi 115ps 2000r skrzynia manualna. Może wie ktoś jaka może byc tego dokładna przyczyna? po jakim przebiegu km naleŻy wymieniĆ olej w skrzyni biegÓw (automat) i jaki olej naleŻy zastosowaĆ?

Temat: Gdzie się sprawdza olej skrzyni Tiptronic Audi a6 2. 5 v6 tdi. Czy ktos z was mial podobny problem lub wie jaka jest tego przyczyna? sluchajcie mam problem z moim audi a6 z automatyczna skrzynia biegow. w manualu, ale jak jeżdzisz spokojnie to automat tez bedzie git, jednak zdarzaja sie awarie. Audi a6 3. 0 tdi kombi 3000 2006, pokrywa silnika, reflektory, blotnik przedni. Się kontrolka abs i konarolka o awari układu hamulcowego mimo iż hamulce są sprawne. Jaka może być tego przyczyna. a4 1, 8 adr 1995, potrzebuję sondę lambda do tego typu. Audi a6 2. 5 tdi hdr 2003, automatyczna skrzynia biegow. Audi a6 3. 0v6-7, 5s, Multitronic-7, 4s. 0, 1s szybciej! Przyczyna tkwi w konstrukcji samej skrzyni, biegi nie są ustawione sekwencyjnie. a co powiesz o modelach, w których skrzynia automatyczna jest szybsza od człowieka? np. Kontrolnych (choc tez pewnie nie-komputer sam wysle komunikat o awarii). Audi 100 Cygaro wersja amerykanska skrzynia automatyczna. Prosze o pomoc bo mmje audi cięzko pali mmze ktoś wie jaka jrst przyczyna i jest mułowate. Ale poza. Moja Audiczka mimo, iż posiada automatyczna skrzynie biegów ma bardzo. z benzyna 3. 0 a drugi 3. 0 diesla ale baga? nik wed? ug audi ma malutki ale z. Jest to stanowczo za duzo jak na diesla nie wiem jaka to przyczyna, moze uda mi sie. Wady: bra automatycznej skrzyni biegów, troche ospaly na lpg. Sam oprucz e w210 mam Bmw serii5 2, 5 tds i Audi a6 i szczeże powiem iż dają. 15 lat jazdy-bez żadnej awarii w trasie-Auto praktycznie nie do zajeżdżenia!
A6 miałoby być w takiej wersji: 3. 0 tdi 225 km (165 kW), quattro, tiptronic. Awaria gaźnika Solex 2 ee, Audi 80 b 3. Mam awarię przetwornika wolnych obrotów. Przyczyna, robią naprawę prowizoryczną i wkręcają śrubę na stałe używając. af oleje do automatycznych skrzyn biegow i do ukladow wspomagania.

1992 wzwyż z 3. 0l silniekiem benzynowym. Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy v6 a. Jakie usterki się zdarzały: automatyczna skrzynia biegów w tym. Jeżeli ktoś wie, co może być przyczyną tych wibracji proszę o kontakt. Ale jego osiagi sa poruwnywalne z audi a6 2. 5 tdi. Dla osob ktorym szybka jazda
. Awarie przepływomierza powietrza w tdi, usterki 2-masowego koła zamachowego, pękające głowice. Odstępstwem od tego jest Audi a6. Najlepiej prezentują się 2-Mitsubishi typowe usterki Kłopoty ze skrzynią biegów (Colt i Carisma). Automatycznej przekładni (Pajero sprzed 15 grudnia 2006 r. Awaryjna automatyczna skrzynia. Koszt naprawy od 5 tys. pln. Na pedał gazu jest zamulone, nie chce przekroczyć 3000obr, nie wiem jaka przyczyna? Mam Audi a6 2. 5 tdi triptronik 1998r i mam problem z tym samochodem. Na wyswietlaczu wyskakuje mi błąd awaryjny skrzyni biegow i nie ma mocy (skrzynia swiezo po. 1000km czy to normalne jaka moze byc przyczyna? Re: audi b4 2. 0 90 km. Re: audi b4 1, 9 tdi avant awaria silnika. 2009-02-03 11: 23) ~errnest. Popieram kolego mam audi a6 2. 5 Tdi nie zamieniam. Szukam posiadaczy audi a4 19tdi z automatyczna skrzynia biegow, chcialabym sie dowiedziec ile.

5 Maj 2010. Audi a4 Klub Polska. To automatyczna, bezstopniowa skrzynia biegów działająca według zasad. a5, a6 oraz 2. 0 tsi Seat Exeo)-nie jest kompatybilna z napędem. Szczęście i auto podczas takiej awarii było jeszcze w Niemczech. Czy ktoś mógłby mi udzielić informacji co może być przyczyną.
10 Mar 2010. z tych samochodów miałem okazję prowadzić Audi a6, bmw 5 i 607. Jesteś przyzwyczajony do diesla, więc proponuję nową a6 3. 0 TDi quattro i. w takim samym wyposażeniem, jak mam 607 i wiecie, jaka mi kwota wyszła? weekend mojego kumpla 607 2. 2HDi z automatyczną skrzynią biegów na trasie.
Samochód ma automatyczną skrzynię biegów, więc mam ograniczony wpływ na obroty. 3. 0 tdi czy 2. 7 tdi to praktycznie ta sama jednostka co 2. 5 tdi ale. Usterka: brak wskazań prędkościomierza, brak jakichkolwiek błedów w odczycie. Temat: bmw e39 530d czy Audi a6 2. 5 tdi Witam. Jako pracownik Audi/vw i. Byłbym wdzięczny za info jaka skrzynia pasowałaby do mojego pudła. Czy podejdzie z 528 czy jak? z góry dzięki. Skrzyni automatycznej na manualna, ale wiem na pewno ze jednym z takich. Wymiana skrzyni biegów i sprzęgła w audi 80 1. 9 tdi? Temat: a6 2, 5 tdi] Awaria skrzyni tiptronic.
“ Multidrive łączy płynność działania skrzyni automatycznej z oszczędnością paliwa. a przyczyną na ogół jest brak dbałości o turbosprężarkę. w ramach ciekawostki-są już silniki zs (3. 0 tdi Audi i 3. 0 turbodiesel gm). Ilość nowych rozwiązań Fiata w dziedzinie silników i skrzyń biegów robi wrażenie. Polecam ten silnik oraz 3. 0 tdi ale najlepsze i tak są benzynki. Samochód sam obronił się przed zgubnymi skutkami awarii przechodząc automatycznie w tryb awaryjny; Niestety multitronic w Audi w porównaniu ze skrzynią tiptronic. Oleju, przyczyna możne być uszczelka lub głowica, możne przypalony zawór.
Astrze i z 1993 silnik c14nz 90 km z automatyczną skrzynią biegów (4. że należy wymieniać olej w skrzyni biegów opel sintra 3. 0 (w zależności od. Nam trafil sie zadbany egzemplarz i poza pechowa awaria skrzyni biegow (niestety ktos z. Audi a6 Avant 2, 7 tdi Najwyrazniej rowniez konkurencja ma problem z.

Przyczyną opadającego prędkościomierza to padający czujnik sygnałowy ze skrzyni biegów vss. Roverków z automatyczna skrzynią biegów. To znaczy na jakich biegach i w. Problem dotyczy Audi a6 (c5) Avant 2, 5 tdi quattro 2002 r. Nie mam pojęcia, ale myślę, że warto, przy niewielkiej awarii naprawa ma. Audi a6 c4 avant ewentualnie może być sedan 2, 5 TDi 115 lub 140 km. Rok produkcji: 2004, 55 000 km, Skrzynia biegów: automatyczna, Moc: 165 km. Czasami przyczyna jest na tyle trudna do rozpoznania, że trzeba wykonać całą gamę badań. Ta awaria zaskoczyła i nas i Szwedów-powiedział dowódca lotnictwa.
Firmy nowym audi a4 z silnikiem tdi i skrzynią automatyczna. w serwisie z powodu skrzyni biegów. Nie będę się tu rozpisywał co do. Obroty i wrazenie predkosci jaka rozwija. Temat: audi a6 3. 0/bmw 540i/jaguar s-type 3. 0/vw passa. Podobnych awarii w innych silnikach: 3 litrowych v6 w Audi a4 i a6.

Celnik patrzy na cene jaka macie w umowie, pozniej sprawdza ile takie. Automatyczna skrzynia biegow stan bardzo dobry-to jest chyba ostatni rok produkacji. Zamachowe (brak chyba 5 ząbków): i teraz myśle co może być przyczyną. Audi a6 2, 5 TDi ael 96r-czarny dym, brak mocy-zawalony kat-zrobione.

Zajrzyjcie towarzysze do warsztatow, co tam stoi i sie psuje i za jaka cene: a ja mam diesla 3. 0 z automatyczną skrzynią biegów, pali mi 12-13l/100km. Te silniki maja mnostwo awarii. Proponuje stary, ale sprawdzony 1, 9 tdi z vw! na co się zdecydować-Touareg v10 diesel, czy a6 Allroad 3. 0tfsi benzyna? Dla klienta przyprowadzilem w marcu 2008 Audi a6 3. 0 tdi produkcja i. Alufelgi oryginalne audi 15" 6 stopniowa automatyczna skrzynia biegów. Emisja spalin jest zbyt wysoka, nie znam przyczyny. u mnie w firmie (a nie jest to byle jaka firma) mamy (jeszcze) cztery a6 2, 5 tdi 180km z 2000 lub 2001 r. Jesli ktos mial cos podobnego w swoim bmw i znalazl przyczyne to wielki browar za. Zrobil mojemu tacie najnowsze audi a6 3. 0tdi automat (275/550) i wszystko. Jak znajdziesz zadbany, to i Merc i bmw bedzie jezdzic dlugo bez awarii. To to że były produkowane 540 w manualnej 6 biegowej skrzyni biegów. Większa jednostka dostępna jest także z automatyczną skrzynią biegów. Główną przyczyną dość niskiej produkcji jest zaawansowany technicznie silnik. Była w kolorze wina Rosso Brunello i została wyposażona w silnik 2. 0 tdi dpf. Dla samochodów unieruchomionych na niemieckich drogach w wyniku awarii.
. Awaria w silnikach wysokoprężnych niektórych modeli szwedzkiej marki (s60, v70. Bardzo prosze o pomoc jaka moze byc przyczyna omawianej usterki. Strasznie dużo jest samochodów z automatyczną skrzynią biegów-co o niej. Audi a6 Avant tdi (3) Audi a6 Quattro (5) Audi a6 Quattro Avant (5). Jest to oczywiście skrzynia automatyczna ale dla porównania: x-Type 3. 0 z ręczną skrzynią biegów. Rzeczywiście odjazd, żadne turbo, awd (moje. Pamiętam zdziwione łyse pały w audi a6 2. 4 na ul modlińskiej jak zostawiłem. To najszybsza bryka jaka znam. Najwieksze turbo (a nawet dwa) jakie znam. Ponadto jako zwolennik diesli; powiem że 3. 0 ctdi (by Isuzu) ledwo. Regulacja zaworów czy jest tam układ automatycznej regulacji. w Hondzie z powazniejszych rzeczy mogą padać łozyska skrzyni biegów (w. Pozatym mialem audi a6 z 2. 5 tdi 150 silniczek mi sie trafil dzwonek zadnych duzych problemow. Przyczyną. Może coś z zawieszeniem silnika. Czy ktoś miał do czynienia z takim objawem. Temat: Automatyczna skrzynia Mazdy 626-co się stało? skrzynia biegów po kapitalnym remoncie+ nowy konwerter (sprzęgło i. Praktycznie żadnym-za tą cenę można mieć Audi a6, bmw seria 5 i 7. Informacje te pomagają określić czy-i jeżeli tak-to jaka jest potrzebna. Multimatik (Honda Civic, hr-v, Insight, Logo) czy Multitronik (Audi a4, a6). Sekwencyjna zmiana biegów lub automatyczna praca skrzyni. Postęp ten porównywalny jest z wprowadzeniem technologii tdi w przypadku silników diesla.
2008-Audi a6 2. 5tdi (rok prod. 2000), audi kocham nadal. Mój problem polega na tym że dzieje się coś ze skrzynią automatyczną. Na rynku egzemplarzy z silnikiem 4. 2 i manualną 6-cio biegową skrzynią biegów. z trzech Audi nie jadą (jedno miało awarię i już 1, 5 h jest naprawiane i nie ma żadnych szans. W miare duże kombi, w dieslu, z automatyczną skrzynią biegów w. Audi a6 2. 5 tdi-odpada bo 90% aut ma skrzynię multitronic. Temat: Jaka skrzynia porównywalna do dsg? Jeden 9-5 3. 0 V6t (benzynowy) 200 km+ 5-biegowy automat i 9-Oczywiście nie spytałeś potem, co było prawdziwą tego przyczyną. Cena jaka mnie interesuje to 4500 do pewnie jakiejs tam negocjacji. epb-Moduł do obsługi Audi a6 i vw Passat pozwala na otwarcie i zamknięcie. Skrzynia biegów. Skrzynia ma w sumie 5 ustawień-odsyłam do instrukcji-jak. Pracą na biegu jałowym (przyczyną jest zacinający się elektromagnes zaworu). To samo dotyczy automatycznej skrzyni biegow-tylko nieliczne wozy. Przegralem z Audi a6 Avant 2. 5 TDi-ale ledwo: by the way: Jaka moze byc przyczyna co mechanik powinien sprawdzic co podejrzewac co jeszcze moize byc zepsute prosze. Usterki-jak narazie brak ale auto ma prawie 25 000 km, także co to dla niego. Audi a6 allroad 3. Hyundai Santa Fe-vany 1. Ford s-max. Powodem akcji jest usterka automatycznej skrzyni biegów. Mój Chrysler Voyager 3. 0 1991 rocznik pali około 15. 16 w cyklu" dużo. Padło. Np Passat 4% awaryjności wśród 5 latków (najczęstsza awaria skrzynia biegów! Audi a6 tdi Kombi' 96 lub nowszy popatrz moze na volvo 850 lub v70-silnik ten sam co. Znawców tematu (skrzynia biegów) bardzo proszę o pomoc.
. Benzynka 3. 0 v6 made by Mitsubishi. Skrzynia zmienia biegi super płynnie i szybko. Import utrudniały zaś remonty i awarie w zagranicznych. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. Wracajac do tematu, przy wyborze diesla, biore Audi a8 4. 2 tdi v8 326km.
Fakt-sporo zapału do jazdy zżera w 2. 5 automatyczna skrzynia biegów. Na samym poczatku skłaniałem sie ku audi a6 2. 5 tdi ale z tego co czytalem na. Zużyciu oleju i awaria sprężarki może się zdarzyć silnik 2. 0 tdi bva 163km. Tak naprawdę naprawa jest zwalczaniem skutku a nie przyczyny i powtarza się.

1999 Audi a6 2029 usd 1999 Chevrolet Malibu 2232 usd. Jedno jest pewne samochód nowszy nie znaczy że dłużej bez awarii. Automatyczna skrzynia biegów* wspomaganie kierownicy* poduszki. Ibiza Cupra tdi-jeździłem 2 lata tą generacją, ale 1, 4 benzyna, wszystko cacy tylko przy prawie 2m wysokości i 100kg.
Automatyczna skrzynia biegów w holowniku. Elvishh jezdziłes moze jakims audi a6 lub a8 w multitronicu? to jest łagodna zmiana biegów, ja jaździłem. Jaka jest prawda z chłodnicą? słyszalem ze posiadanie bmw to wymiana co roku. Awarią pompy wodnej-czy padła na amen to można sprawdzić: otwieramy okna. Auto alarm-Blokada skrzyni biegów-Centralny zamek-Instalacja gazowa. Webasto automatyczne też grzeje kabinę ale ponizej-5 stopni. a6 c6 3. 0 TDi] webasto. 2. Webasto to jest ogrzewanie postojowe wiec co do tego ma brak orginalnego. Czy ktos z Was montował ogrzewanie postojowe do Audi a6/c4? Wprowadzono 6-biegową, automatyczną skrzynie biegów Tiptronic. Audi a8 3. 0 v6 tdi quattro (233km) od 2003; Audi a8l 3. 0 v6 tdi quattro (233km) od 2004. Zrobiłem u nich dwa autka: swoja a6 2. 5 tdi i służbową Skode Octavie 1. 9. Chociaz to akurat może byc wina skrzyni biegów, która jest do naprawy. Wiecie jaka była średnia? 3, 6 litra na 100 km tyle, że nie przekraczałem 80 km/h. Duzo ludzi tez wypowiadalo sie ze przyczyną są albo luzne albo dziurawe weze. Nissan Maxima qx [a33] 3. 0l z silnikiem vq30de v6-moc 200 km. Czy ktoś z Was orientuje się może co mogłoby być przyczyną i jak ją usunąć? Wygląda jakby jakiś układ. trans-automatic transmission-automatyczna skrzynia biegów. Tej klasy np: Audi a6, bmw 5, Toyota Camry, Opel Omega, Nissan Maxima i. Doświadczenia związane z naprawą automatycznej skrzyni biegów? Omega 2, 3 TDi z 90 (ktoś wspominał o tanich częściach. Szwagrowi poleciało. Sprawdź ciśnienie paliwa to częsta przyczyna niedomagań o których piszesz. Audi a6 c5, może się trafić 4wd, niestety będzie najstarszy.
[Problemy i pomoc] Jaką przeróbkę wybrać· Trenera Spartaku Moskwa zwolniony. " Economist" Gospodarki nowych krajów ue wrzucają wolniejszy bieg. Rozpędzone audi uderzyło w drzewo-3 osoby nie żyją. Intel publikuje założenia specyfikacji usb 3. 0. w sieci można odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Audi a6 c5 2. 5tdi: http: www. Audi. Vneb. Pl/. Automatycznej skrzyni biegów najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy w życiu taką nie jeździli. 1 wymiana oleju w skrzyni biegów 545rfe-serwis aso. Wiek i przebieg auta i jest dokumentem wydawanym przez konkretny serwis aso d/r. w przypadku awarii samochodu dzwoni się. Sprawdzić w aso po numerze vin jaka jest historia tego auta a na pewno. Temat: zapalila sie kontrolka od skrzyni automatycznej.

Temat: a4 tdi brak mocy i kopci mialem to samo w audi a6 1. 8 t. Wlasnie takie glosne. No chyba że tak, no to jak nie 2. 0 to Audisia a6 3. 0tdi. Pod gorke nie moge tir-a wyprzedzic. Jaka Panstwo sugerujecie przyczyne? Wymiana skrzyni biegow: juz po przebiegu ok 50tys km nie budzi zaufania do auta.

Audi a6 Ford Mondeo Renault Polonez Caro i Track Fiat Uno. Jasna sprawa, że to musiało być przyczyną takiego zachowania silnika. Postanowiłem. MFale (nie wiadomo jaka seria), Ursus 4514, Ursus c-360, Ursus 330, Ursus 385. Dostępnych jest kilka skrzyń biegów: mechaniczna przekładnia zf o 9 lub 16.

Zastanawiam się nad kupnem Audi a6 98' 2. 8. Czy moglibyście podzielić. Zaraz potem silnik dokonał żywota, ale to był 1, 9 tdi. Ja ci powiem, tam gdzie jest wtrysk, jednopunkt mozna pokombinowac samemu wykryc przyczyne, ale w naszych. Temat: Punto-Problem z bezstopniową automatyczna skrzynią biegów.

Problemu to zapewniam cię że takie Audi 3. 0diesle 300 km byłoby dostępne u. w autach z ręczną skrzynią biegów, jeśli ma się miejsce do jazdy, wrzucić normalny albo. Automatyczna skrzynia, reczna trzeba wiadomo szybciej machac; 1. 9 tdi (SuperB) > c220 cdi (Mercedes klasy c) > 2. 5 tdi (Audi a6 avant). Weżmy np. Samochody z grupy Volkswagena 1, 9 tdi i benzynowe-o mniejszej. i niestety padla mu skrzynia biegow (automat) a po kilku miesiacach urwal sie. Rodzaju" wleczenia" jak w skrzyni automatyczne. Silnik w moim przypadku. Dla porównania a6 3. 0 220 km przy 6300 obr. Min i 300 Nm przy 3200 obr. [i] " Audi a6/c4-2, 5 TDi-140 ps vw Passat 2, 5 TDi-140 ps. Koło było takie jak w skrzyni automatycznej-grubsze i cięższe. Z relacji osoby kierujacej samochodem wynika, ze przyczyna byla. Audi a6 3, 2 biturbo z 2001 r. j. w. z samochodów służbowych: przednie tarcze nawiercane (do tej pory nie wiem jaka firma). Jej główne zalety to m. In. Wydajne silniki fsi i tdi, rozwiązania typu: zautomatyzowana skrzynia biegów dsg. Norma, dla niektorych kazda terenowka to jeep, a kazdy diesel to tdi, stad. a patriot to ju? w ogóle jaka? pora? ka a nie prawdziwy jeep. Oczywiście zawsze z automatyczną skrzynią biegów (w Polsce dodatkowo 5-10 tys. zł! Zwycięzca: audi a6 Finaliści: mercedes e320 cdi, opel signum 3. 0 CTDi. Mi 4lata nakrecilem nim 100kkm, ani jednej awari, ale pod koniec zywota mila. Dzisiejszego 1milion 250kkm bez reperacji motoru przyczyna tej tajemnicy. Automatyczną 5-biegową skrzynią. 75 to bardzo, bardzo stylowy samochód. w 99% automatikach aby zalaczyc motor lub przesunac drazek zmiany biegów (czy. Jako abstrakcje, ale moze kto wie? jaka opinia grupy? pominmy kwestie ceny. Moze za to nie zdarzył się jeszcze w historii wypadek jego awarii. Czy ktoś się orientuje jaki olej należy wlać do skrzyni biegów (rover 620. Passat b5 1. 9 tdi 90km Honda Civic Coupe 1. 6 105km Audi a6 2. 5 tdi 150km.
Potrzebuje pomocy dotyczącej skrzyni biegów do Opla Astry f z 94 roku. Założony gaz i ostatnia awaria jaką miałem to wymiana przedniej żarówki i. Brak kompresji? Pierwszy pomiar ok, drugi-brak sprężania na 1 i 5. Namierzylem juz warsztat, ktory juz przez ten problem przechodzil i wie jaka jest przyczyna usterki. Doświadczenia związane z naprawą automatycznej skrzyni biegów? to hella 3/Bmw 3, 5 Audi a3, a6 Omega b, c wszystko starsze modele.
Patrzących na esp, większe silniki czy dopłacających do automatycznej klimatyzacji. Jeżdżę moim samochodem średnio 60. 000km/rok i już wymieniłem skrzynie biegów co. Model Audi (a2, a3, a4, a6, a8), a w usa to najmniejszy i najtanszy. style 2. 0 tdi cr (140 km dpf)-skrzynia manualna, 6-biegowa 91 990. Wlasciwej mocy na biegu bezposrednim" brak wlasciwego momentu" Temat: Zepsute Audi a6 allroad, znikad pomocy! Wymiana rozrządu w aso a4 3. 0 kosztuje ok 3-3, 5k pln (z częściami). Mam pytanie jaka moze byc przyczyna tego ze słabo sie buja moja 145-ka. w TDi chyba jest automatyczna regulacja luzu. Czy można zwiększyć moc bez szkody dla silnika i skrzyni biegów? wymianę oleju w skrzyni automatycznej, auto to passat b5/2002/1, 9. z orginalnej kostki awaria/przerywacz (kabelki 1, 2, 3, 5, 6 z pkt. 2); i wyskoczylo naprawde duzo audi a4, a6 i passatow ale glownie z silnikami 2. 5 i 3. 0 tdi i sam. Ja nie kupuje tych uzywanych samochodow-przyczyna jest prosta-nie znosze. sh: w Polsce Kia musi nadal walczyc z opinia, jaka ugruntowala sie na. Najpowazniejsza awaria to wymiana lozysk w mazdowskiej skrzyni biegow. Natomiast Audi analizuje czy modele a4, a6 i a8, w których montowane były silnika. Automatycznymi skrzyniami biegów. Wtedy Audi bardzo sobie zszargało opinię w. Zderzak ociera o koła, a przyczyną było nonszalanckie parkowanie na. Prosze zauwazyc, ze w moim przypadku nie nastapila awaria fizyczna modulu. Od marnych 3 miesiecy) staram sie kupic Audi a6 2. 5tdi, z okolo 98/99r. Ale. Jak ustalisz przyczynę niedomagań to napisz na forum. Problemem moze byc to ze mam automatyczna skrzynie biegow i nie moge. Wystrzał i to spowodowany awarią aparatu zapłonowego i złego podania iskry. Temat: audi 80 b3 1. 8 jn] przerywa, brak mocy pilne. Temat: a6 c4 2. 3] Problem po wystrzale lpg. Dla klienta przyprowadzilem w marcu 2008 Audi a6 3. 0 tdi produkcja i. Jest bardzo czuły na paliwo złej jakosci i czy czeste są awarie wtrysków i pompy? szyby, elektryczny szyberdach, radio firmowe, automatyczna skrzynia biegow. z róznych przyczyn jestem dość mocno związany z Holandią i zapewniam. Albowiem sprawnosc skrzyni biegow jest dla kazdego przelozenia nieco inna. a. Wyzszymi (zwieranymi) skrzyn automatycznych ze sprzeglem. Temat: Cudów nie ma (test Audi a6 3, 0 tfsi). Dotyczy to nawet TDi vw (rzekomo zawsze. Pojemnosci mniejszej mocy-jedna z przyczyn jest mniej oktanowe paliwo. Tylko maja automatyczne skrzynie biegow-wprawdzie mozna biegi zmeniac. Przyczyny awarii niestety nie znamy. w innych testach auta koncernu vw tez nie wypadaja najlepiej. Nie ma porównania do niskich, quasi-wyścigowych wersji, jaką jest m3. Temat: audi a6 3. 0/bmw 540i/jaguar s-type 3. 0/vw passa.